Nasz pierwszy raz…

Nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga – to mój “pierwszy raz” 🙂

Niestety brakuje mi w życiu wytrwałości. bardzo często rozpoczynam jakieś działania ale niestety ich nie kończę. Mam nadzieję że tym razem się uda…Ostatnio w moim życiu panuje niezły bałagan szpitalno-dziadkowo-brakoczasowy z którym wiąże się dość duża ilość stresu i nerwów, brakuje również kogoś prawdziwego obok… na szczęście są one – psy – Lilu najstarsza stażem z rodu trzech, Kira najstarsza wiekowo i ON. ON właśnie leży na sofie. Obok mnie. Lekko pochrapuje. Nawet drzemiąc ma radosny pysk. Czasami odnoszę wrażenie że kocha cały świat. Uwielbiam go 🙂

Image

Lilu

Leave a Reply

