Nie taki fajny piatek.

No to mamy ten cholerny piątek. Jak na razie jest tak jak się spodziewałam – do dupy. Przed chwilą przyszedł kolejny sms z serii “będę za godzinę” – kolejny po ostatnim będę za… Kirka nadal wymiotuje. Widać że coś ją boli. Jak się doczekam na “będę za” pojedziemy do weterynarza. To chyba tydzień pod tytułem “więc choć obrzygaj mój świat” albo “weterynarzu, w dupę mnie kuj”. O tym jakie jęki wydaje domowy budżet już nawet nie wspomnę. Mam jedynie nadzieję że i ta wizyta u Pana Weta skończy się jedynie kłuciem dupska i głodówką.  

Leave a Reply

