Szybki rzut na taśmę

on

Tak na szybciutko – po pracy podjechaliśmy z psami na polanę, w drodze z parkingu “na” ćwiczyliśmy z Ha i Lilu nienapinanie smyczy metodą drzewka, wychodziło super. Później spuszczona trójca chwilę pobiegała i w momencie kiedy zaczęli szaleć na dobre zawołałam do siebie Ha zachęcając kawałkiem drewienka. Początkowo miał dylemat czy ja i drewienko oby na pewno zapewnimy mu lepszą rozrywkę niż dzikie harce z Kirą. Zaryzykował. Już po chwili naprawdę super nam szło, sam fakt że mam w dłoni super magiczne drewienko które co jakiś czas lądowało w jego paszczy był chyba wystarczający. No może uśmiech na mojej twarzy i pewność siebie też miały w tym wszystkim troszkę udziału. Pobawiliśmy się w wykonywanie zwariowanych komend, zmiany pozycji, turlanie, slalomowanie, wskakiwanie na ręce. Za wszystkie wykonane czynności dostała do paszczy drewienko, chwilkę potrzymał i oddawał z miną “mamo no weź szybko żebyś mi zaraz znowu mogła dać!”. Kilka kroków obok Kira bawiła się z Rafałem drąc  mordę. Po chwili do naszych zabaw dołączyła Lilu więc szybciutko trzeba było znaleźć drugie drewienko. Oba psiury wykonywały jednocześnie te same obrociki, turlania i siadania. Po chwili dodaliśmy do naszej zabawy warowanie, zostawanie i przybieganie na komendę do mnie. Bardzo im sie podobało, mnie zresztą też. Jestem bardzo dumna i widzę że hamowanie swoich emocji działa cuda. A teraz idę z Ha na szybki, przedspaniowy spacerek na około bloku. Dobranoc 

ahh ! to był super dzień 😉 wszystko zaczęło się od słońca za oknem, pysznego śniadania, mojej ulubionej piosenki w radiu i zobaczeniu dwóch najpiękniejszych psów w mieście w którym pracuję potocznie nazywanych przez nasz ISDSem i Merlatą Suczką.

Leave a Reply

