Wszyscy bądźmy przyjaciółmi !

on

“Psi świat” jest jeszcze gorszy niż ten ludzki. Fałszywe uśmiechy, podawanie dłoni, klikanie “lubię to” na twarzoksiążce, czy pisanie słodziutkich komentarzy pod zdjęciami. Bądźmy wszyscy przyjaciółmi ! Ale tylko tak na niby. Niech wszyscy nas lubią i niech inni wiedzą że jesteśmy lubiani. My też lubmy wszystkich bo to jest cool ! Mówmy tylko rzeczy “poprawne politycznie”, broń boże nie zwracajmy nikomu na nic uwagi, bo jeszcze przestaną nas lubić. Nie mówmy głośno o tym co be, nie mówmy nic ludziom którzy robią be bo jeszcze spadnie nam liczba znajomych albo lajków. Mam w domu psa-kalekę  – zepsute stawy, zepsuty mózg – i owszem NIENAWIDZĘ hodowli Lilu, NIENAWIDZĘ z całego serca tych ludzi i mówię o tym otwarcie! Jeśli kiedykolwiek wygram w totolotka, a mam nadzieję że wygram, wtedy sprawię że ich życie będzie tak samo radosne jak pierwsze 3 lata życia mojego psa. Za co mam do nich żal ? Za to że świadomie mnie oszukali pociskając bzdury na temat rodowodów i wykorzystali moją naiwność. Za swoją łatwowierność mam również żal do siebie i za to że nie wiedziałam wtedy tego, co wiem teraz. Największy jednak  mam za to że mi nie pomogli w żaden sposób i bynajmniej nie chodzi mi tutaj o sposób finansowy oraz o to że mimo informacji o chorobach zarówno Lilu jak i innych szczyli dalej rozmnażali ową “pechową” parę. Nie rozumiem natomiast tego co dzieje się ostatnimi czasy – piętnowanie “pseudohodowli” takich jak ta Lilu i jednoczesne klikanie “lubię to” pod zapowiedziami miotów w których rodzice są albo sami na coś chorzy albo pochodzą z linii nafaszerowanych dysplazjami, obustronnym (u mamusi i tatusia) OCD czy epilepsją. Hodowla Lilu różni się tak naprawdę od innych tym że puszczają mioty papierowe i bezpapierowe, inni tworzą podobny “shit” z tym że w 100% papierowy. TO JEST DOPIERO CHORE – ta fałszywość. Oczywiście wszyscy o tym wiedzą i mówią że w hodowli XYZ krył pies którego pół rodziny ma epilepsje, a w hodowli 123GołGołPaniówki pojawiła się dysplazja – nie , to wszystko jest w porządku bo to znajomi. Znajomym wolno. O znajomych głośno się nie mówi. Jeśli w nowo powstałej hodowli Państwa Kowalskich pokryje się sukę bez badań zaraz jest afera. Jeśli sukę bez badań pokryje ktoś bardziej znany w środowisku wszystko jest ok. Kolejnym przykładem upośledzenia w psim świecie jest potajemne wybielanie swojego psa kosztem innego i tworzenie kozłów ofiarnych “tak na wszelki wypadek”. W hodowli “Mada Faka Border Szit Happens” było X miotów w których wyszło OCD, wszystkie mioty łączą te same linie z jednej strony ale nigdzie “oficjalnego” info nie ma. W takiej sytuacji najlepiej podstawić właśnie kozła ofiarnego który kryjąc XX suk i dając baaardzo okrągłą liczbę szczeniaków podbijającą pod XXX dał tylko w jednym miocie OCD – tak, wszystkie OCD w owej hodowli to jego  wina ! To że choroba ta wystąpiła w miotach w których nawet nie krył to nic – pewnie choroba niesie się drogą kropelkową ! To samo z robieniem cudów przez “szczeniaki” – jeśli napiszemy że nasz pies który nie skończył 18 miesięcy zrobił flipa, a co gorsze vaulta itp jesteśmy udupieni w kupie po łokcie. Jeśli natomiast w dniu przekroczenia magicznej bariery 18 miesięcy wstawimy na twarzoksiążkę filmik na którym nasz psiak podczas vautów leci pod samo niebo, a przy flipach łamie prawa grawitacji możemy liczyć na co najmniej 100lajków i żadnego złego słowa – bo w końcu 18stkę skończył. Co z tego że wszyscy na około dobrze wiedzą o tym że to “nie pierwszy raz” – to nie jest ważne. To nie robienie tych wszystkich rzeczy wcześniej jest złe, to pisanie o nich i publiczne pokazywanie jest złem najgorszym z najgorszych – bo tak się robić nie powinno, a przynajmniej nie publicznie!

Czasami fałszywość tego świata mnie bawi, innym razem smuci. Niestety coraz częściej też mnie przeraża…

Szczerbata i ślepa Kirka życzy dobrej nocy 🙂

DSC_0545

 

Leave a Reply

