I po seminarium

on

Weekend minął, seminarium się skończyło – pozostał jednak ból kręgosłupa, nóg i zmęczenie – bardzo pozytywne zmęczenie. W sobotę pogoda nas nie rozpieszczała. Raz padał deszcz, za chwilę świeciło słońce a po słońcu i deszczu spadł grad. Pierwsze zajęcia prowadził Szymon – troszkę się podbudowałam bo jak się okazało mimo długiej zimy i braku treningów z moimi rzutami nie jest najgorzej. Resztą zajęć była już głównie skupiona na elementach freestylowych – w końcu byliśmy w grupie “kocham freestyle” 🙂 Pomimo cieknącej Hondzi-Mondzi vel Dżonatana pracowało nam się z Haczysławem bardzo dobrze. Jestem z niego niesamowicie dumna gdyż było to jego pierwsze semi, a ja mówiąc szczerze nieco obawiałam się tych wszystkich rozproszeń. Jak się okazało niepotrzebnie. Oczywiście na ostatnich zajęciach prowadzonych przez Paulę Hachiko musiał zrobić rundkę honorową na około placu treningowego, ale wybaczam mu. Dał z siebie wystarczająco dużo – dużo więcej niż oczekiwałam. Treningi z Paula i Agnieszką, a zwłaszcza elementy “skakające”, nauka overów czy vaultów umocniły moje przekonanie w tym że dobrze się prowadzimy i dobrze główkujemy. Teraz musimy poćwiczyć naszą łapalność, a dzięki Pauli wiemy już jak i na pewno wykorzystamy nowe pomysły i sugestie. Jeśli chodzi o moją osobę wiem już że mimo tego iż ćwiczę nad sobą i swoim ciałem jeszcze długa droga przede mną jeśli chce dotrzymać kroku Hachikowi. Na szczęście mój mały chłopiec jest bardzo wyrozumiały i w 90% przypadków ratuje mój nieogarniety tyłek swoim ogarniętym tyłkiem.

Przez te dwa dni zarówno ja jak i Hachiko usłyszeliśmy ogrom miłych słów, pochwał i komplementów – jest to niesamowicie budujące i miłe. Moja piekielnie niska samoocena nieco się podniosła. Już wiem że nie jestem całkiem do dupy, a jedynie troszkę. Hachiko z kolei po raz enty udowodnił że jest spełnieniem moich marzeń za co bardzo mu dziękuję. Więcej – z opisami poszczegolnych ćwiczeń później !:) Miłego dnia !

Leave a Reply

