Z weekendu na weekend

on

Znowu zaczął się ten czas – czas życia z weekendu, na weekend. Zeszły spędziliśmy w Sielinku, na naszych drugich w tym sezonie zawodach. Przygotowania rozpoczęły się zaraz po powrocie z pracy. Najpierw wizyta w Lidlu, a następnie kuchnia w której siedziałam prawie do północy piekąc tęczowe babeczki. W drogę ruszyliśmy koło godziny trzeciej a prawie do celu dotarliśmy koło ósmej… prawie bo jak się okazało dotarliśmy do innego Sielinka. Po jakichś 30 minutach wszystko się wyjaśniło i zawitaliśmy na miejscu. Pierwszego dnia pogoda nas nie rozpieściła – deszcze zimno a ja nie miałam kaloszy… na szczęście jedna dobra dusza użyczyła mi swoich butów. Atmosfera która panowała w około była super, organizacja na wysokim poziomie – w ogóle to chyba jedne z najfajniejszych zawodów na jakich byłam do tej pory. Hachinko-Pachinko startował z Rafałem we wszystkich konkurencjach, ze mną jedynie w dartbee. Dzięki życzliwości organizatorów po rozegraniu konkurencji danego dnia była możliwość powrotu do borderowych korzenia i spróbowania swoich sił przy owcach. Zarówno po za koszarem jak i w środku Ha spisał się genialnie – a ja razem z nim. On jest małym pasterskim geniuszem ale ja powoli również zaczynam nabierać obycia i pewności siebie. Poćwiczyliśmy troszkę balansu, slalomu i prowadzenia. Dzięki kolejnej dobrej duszy noc z soboty na niedzielę spędziliśmy nie w namiocie lecz w hotelowych łózkach z czego wszyscy się cieszyliśmy. Następnego dnia rozegrane zostały dwie pozostałe konkurencje po których znowu odwiedziliśmy owieczki. Tym razem po za Ha przypadł mi również zaszczyt owieczkowania z Lomo – o tym później 🙂

Leave a Reply

