Kolorowe liście, góry, łąki, owce i masa borderów

Po wczorajszym dniu moje serduszko znowu jest rozdarte na pół , a moje poglądy na temat tego jak wygląda szczęśliwy border znowu ewoluowały… Znowu mam wrażenie że mój mały chłopiec nie jest szczęśliwy, a przynajmniej nie tak jak mógł by być. Wczoraj widać było gołym okiem że był w swoim świecie – świecie łąk, wolności, współpracy i owiec. Ogromnie żałuję że na dzień dzisiejszy nie mogę zapewnić mu życia do jakiego został stworzony. Ktoś pewnie pomyśli że przesadzam – przecież Ha lubi frisbee, lubi szaleć – owszem, lubi. Ale nie kocha. Przez ostatni rok myślałam że poprawiając swoją sprawność fizyczną, ćwicząc rzuty, starając się robię to wszystko dla niego, a tak naprawdę to on stara się i robi wszystko dla mnie. Mam nadzieję że za jakiś czas się to zmieni i w końcu ja będę mogła postarać się dla niego…

ps. wczoraj widzieliśmy masę świetnych psów, poznaliśmy też Hachikowego tatinka który skradł moje serce. Hachiko jest podobny do taty, choć sporo większy ale mimo wszystko w jakiś tam sposób jest na tyle “oryginalny” że bardzo bardzo przyciąga zainteresowanie innych… Miło było również po raz kolejny usłyszeć słowa na temat jego pracy, stwierdzenie jednej osoby zapamiętam jednak na długo “super pracuje, chciałem go kupić… a teraz ten pies robi frisbee… :(“. I serduszko pęka na dwa.

Bez nazwy 1

One Comment Add yours

  1. Rapsodia says:

    Takie słowa zawsze bolą…
    Tak, Hachiko to pies pasterski, kocha owce, a Ty przecież mu tego nie zabierasz. Ale to, że robi frisbee to nie żadna ujma. Najważniejsze, że starasz się aby był jak najbardziej szczęśliwy. Wspólnie pracujecie i się poznajecie. A to jest najważniejsze.
    Trzeba wiedzieć, kiedy nie brać czyichś słów do siebie, bo w niczym to nie pomaga a jedynie psuje humor, radość ze wspólnej pracy z psem i negatywnie wpływa na Twoją ocenę całej sytuacji.
    Zaglądam na Twojego bloga już od dłuższego czasu i wiem, że tworzycie bardzo zgrany duet!
    Pozdrawiam serdecznie! I głowa do góry 🙂

Leave a Reply

