Głowa pełna pomysłów i brak motywacji

Od jakiegoś czasu w mojej głowie rodzą się coraz to nowsze pomysły związane ze mną, psami i zagospodarowaniem wolnego czasu. Równolegle do tego wszystkiego ogarnia mnie coraz to większy, wewnętrzny leń i jakieś takie poczucie bezradności, beznadziejności… Mam nadzieję że szybko znajdę jakiś motywator  (albo on znajdzie mnie).

Miałam ochotę poruszyć kilka tematów takich jak niesprawiedliwość osądów ludzi którzy w jakiś sposób wydawali nam się bliscy (a okazali niesamowicie dalecy…) ale zostawię je na kiedy indziej…

 

Leave a Reply

