Czarno na białym

Czasami w życiu bywa tak że coś nam się wydaje, za coś lub kogoś jesteśmy “pewni” lub darzymy kogoś pewnymi emocjami. Niestety po jakimś czasie okazuje się że to co się nam wydawało ma nie wiele wspólnego z rzeczywistością – dobrzy znajomi z którymi zaledwie tydzień wcześniej dzieliliśmy dzień, pokój i jedzenie wcale nie są dobrymi znajomymi – sprawiają bardzo dużo smutku myśląc tylko o sobie i stawiając siebie mimo wszystko i zawsze w pozycji pokrzywdzonych i rację mających oczywiście niesłusznie, ci którzy czegoś potrzebowali znikają z głuchym echem mając nas w “tyle”, a ci którzy przedstawiani byli do tej pory jako ci “źli” okazują się całkiem zjadliwi i bardzo pomocni.Oczywiście ja sama nie jestem idealna, nie raz zdarza mi się coś powiedzieć a dopiero potem pomyśleć ale jeśli wiem że sprawiłam przykrość komuś kto w jakiś sposób jest/był dla mnie “ważny”/”bliski” przepraszam. Po takich nieprzyjemnych sytuacjach które dzieją się mniej lub bardziej publicznie ciekawe jest też zachowanie otoczenia które pozwala zweryfikować dotychczasowe postrzeganie świata. Najpierw jest złość, smutek i żal. Później emocje opadają. Zostaje smutek, choć już zupełnie inny, rozczarowanie.

Jedni mówią za dużo wprost, inni za plecami zachowując pozory przyjaźni z otoczeniem, jeszcze inni publicznie upokarzają – to jak zostanie to wszystko odebrane wcale nie zależy od intencji lecz od tego ile korzyści przynosi dana strona “sporu”. Tak było, jest i będzie a nam pozostaje tylko się z tym pogodzić 🙂

Mam nadzieję że ten nowy rok będzie łaskawszy i oszczędzi mi kolejnych przykrych doświadczeń 🙂

podsumowując : Ludzie są dziwni. Raz obrabiają ci tyłek, a innym razem masz wrażenie że zaraz ci do niego wejdą 😉

DSC_1892

Leave a Reply

