Urodzinowe filmidło

Filmidło posklejane na szybko i z “byle czego” 🙂 Oglądając poszczególne wklejki widzę w końcu nasze błędy (za szybko opuszczana noga przy vaultach, odwracanie się do psa tyłem przy owcach…) i mam nadzieję że uda się je w tym roku naprawić 🙂

1:21 – tego fragmentu nie mogło zabraknąć. Nasz udział w ME 2013 jest dla mnie najwiekszym, dotychczasowym powodem do dumy – cały czas pamiętam jak wspaniale współpracowało mi się z Ha podczas fristajlu. Może nie wszystko wyszło jak wyjśc miało ale oboje byliśmy zaangażowani, szczęśliwi i miałam wrażenie że rozumiemy się doskonale. Dla jednych za pewne będzie to powód do śmiechu i drwin – trudno – trzeba być dumnym z każdych swoich sukcesów – tych mniejszych i większych – i nie wolno się ich wstydzić 🙂

Leave a Reply

