Need For Speed Hachiko Edition

on

Właśnie wróciliśmy z Tarnogórskich zawodów Top Speed – czyli psich wyścigów na odcinku 40m. Na wstępie spotkały nas dwie nieprzyjemne sytuacje – najpierw Pani z czarnym Labem KONIECZNIE chciała zaparkować w miejscu w którym stał nasz samochód, klatka od psa itp – KONIECZNIE i BO TAK. Z Panią niestety nie dało się rozmawiać bo nic do niej nie docierało… nawet fakt iż otaczał ją plac na którym zmieściło by się jeszcze z 300 samochodów… Druga sytuacja – Pan, Pana żona i ich niewykastrowany ONek który koniecznie chciał “pobawić” się z odpoczywającym w klatce Hachim… 😐  Przyjechaliśmy, zaparkowaliśmy, powymienialiśmy się zdaniami…, poszliśmy się zapisać i pomierzyć. Kiedyś próbowałam zmierzyć Ha – wyszło mi ok 57 cm w kłębie (miał ok. roku i jeszcze rósł) i jak się dzisiaj okazało 57cm ma na pewno.. a nawet o 1-2 cm więcej. Dostało mi się “sporo” Hachika 🙂 Słońce, gorąc, czekanie i w końcu nasza pora na start. Wypuszczającym psa był R, ja oczywiście pojawiłam się w roli przywoływacza. R został z Ha na starcie, ja poszłam boczkiem po za banerami na metę – niestety początkowo Ha mnie nie widział, na szczęście po chwili dostrzegł – i pobiegł… finiszując centralnie na słupku z elektrycznego pastucha. Czas niby całkiem ładny – 3,85 ale jednak to nie to… Po rozmowie z R okazało się że Ha startował z siadu, bez jakiegokolwiek rozbiegu (buuu panie wypuszczający !) – mimo wszystko miał bodajże V czas. Po wystartowaniu -wszystkich (łączne ze mną ! – 6,6s/40m – wstyd patrząc na to że kiedyś biegałam na 60 i 100m zajmując w liceum na olimpiadzie gliwickiej 2 miejsce  😉 ) puściliśmy Ha jeszcze raz – tym razem miał rozbieg, ale ponownie wystartował z miejsca bo się nieco z R nie zgraliśmy – 3,7 !!! a to jeszcze nie szczyt jego możliwości 🙂 Wybiegaliśmy również kwalifikację na Finały.

Świetnie było usłyszeć od tylu osób że ma się super psa… – mojego najukochańszego, najwspanialszego i będącego dla mnie całym światem Ha 🙂

Leave a Reply

