Radość do potęgi dziesiątej

Jak już wiecie, nasza psia rodzina rok temu uległa powiększeniu. Bynajmniej nie mam na myśli pojawienia się w naszym domu Popka – ale raczej całej, wspaniałej dziesiątki w naszym życiu. No i znowu… to nie tylko dziesiątka. Za każdym 1/10 kryje się jego właściciel, mąż/żona/mama/tata/chłopak/narzeczony właściciela. To właśnie tych ludzi obawiałam się najbardziej kiedy planowaliśmy  całe to “rozpłodowe” przedsięwzięcie.

Obawiałam się? – Czemu? Ano właśnie temu że na każdej z tych 10 małych wspaniałości bardzo mi zależało (zależy i zależeć będzie). Moim marzeniem były domy aktywne, ale bez mega ciśnienia. Takie które będą kochać małe wspaniałe tak jak ja kocham Ha.

Jakimś dziwnym trafem udało się. Mamy nie tylko 10 wspaniałych ale i ich wspaniałych właścicieli których uwielbiam i bardzo cieszę się że stali się częścią mojego, naszego życia.Ogromnie się cieszę że jesteśmy in touch nie tylko od święta ale i na co dzień.

Do tej pory radość sprawiały mi drobne “sukcesy” z Lilu (najukochańszy sukces ever – nasze drugie miejsce na Finałach w DogDartbee i nie sam puchar ale to że ona tak bardzo się starała i dała radę z pełną radością na swoim krejzi ryjku), te większe z Ha, sukcesy Rafała i Kiki do których można było się w mniejszym czy większym stopniu przyczynić (moja duma). Ostatnio do tego wszystkiego doszła nowość – OGROMNA TURBO MEGA radość z 10 wspaniałych. Drobne sukcesy szkoleniowe, pochwały z zewnątrz, miłe słowa właścicieli i mega duma. Nie sądziłam że tak to będzie wyglądać… 🙂 Nie mogę doczekać się przyszłości…

Czy nasza wspaniała 10 spełniła moje oczekiwania? NIE. Moje przerosła.

 

Leave a Reply

