Ohy i ahy !

on

Mamy za sobą kolejny weekend wyjazdowy…. – tym razem pod znakiem frisbee – i kolejny po którym jestem naprawdę dumna z moich pieseczków. Z Ha za całokształt bycia moim ukochanym Ha i z Popo za to że tak wspaniale mnie zaskakuje. Coraz bardziej ją kocham.

Ha ! I żeby nie było – wcale nie kocham jej za to że stanęła na pudle (a stanęła ! – z tego powodu jestem bardzo dumna), ale za to jakim pieskiem jest. Myślącym, kochającym, uroczym. Chyba takim o jakim marzył R i takim o jakim marzyłam ja w kontekście dziecka mojego ukochanego Ha.

Uwielbiam patrzeć na to co mogłam obserwować u Ha – to jak pies sam dorasta, zaczyna myśleć i pokazuje swoja wewnętrzną, naturalną zajebistość użytkową. Popo jak już pewnie wiecie jest psem który robi niewiele,  nikt specjalnie niczego jej nie uczy, nie ponagla, nie wymaga. Ona sama, od siebie. Kocham za to bardzo.

Ja w ten weekend również mogłam się sprawdzić w czymś z czym do tej pory styczności nie miałam – z sędziowaniem freestylu. Od pewnego czasu (pozdro noga!) było to moje małe marzenie, nie spełnione z różnych względów. Zdarzało mi się sędziować Tossa (czy to jako sędzia liniowy, czy główny) i inne konkurencje dystansowe – nie było to jednak do końca TO.

Początkowo bardzo się cieszyłam, jednak z czasem przyszła niepewność głównie pt. “czy ktoś się na mnie nie pogniewa/obrazi za moją ocenę”. No ale trudno… starałam się zrobić to jak najbardziej obiektywnie – bez sympatii czy antypatii i wydaje mi się że całkiem nieźle mi to wyszło 🙂 Po zejściu ze stołka nikt niczym we mnie nie rzucił, nie pokazał mi środkowego palca więc chyba nie jest źle. Bardzo fajne doświadczenie i nawet nie  było mi tak żal że to nie ja skacze po polu 🙂

Leave a Reply

